Агент з продажу
Компанія «EMBAWOOD» — визнаний лідер з виробництва меблів для дому, успішно працює більше 20 років. Надсучасна меблева фабрика, яка працює в Україні з 2010 року, запрошує на роботу досвідчених, динамічних, компетентних фахівців з досвідом роботи в управлінні продажами в каналі збуту В2В.
Вимоги:
• досвід роботи в сегменті B2B (досвід роботи по продажу житлових меблів — як перевага);
• знання первинної документації бухгалтерського обліку по супроводу продажів;
• досвід роботи з CRM, внесення даних про маркетингові дії;
• відмінне знання української та російської мов, грамотне мовлення;
• вміння переконувати;
• навички роботи з запереченнями.
Основні обов’язки:
• розвиток і підтримка продажів В2В;
• залучення нових клієнтів, підписання договорів;
• робота з постійними клієнтами, збільшення обсягу продажів;
• просування на ринок нових продуктів;
• підготовка комерційних пропозицій;
• контроль дебіторської заборгованості;
• організація та проведення зустрічей;
• здійснення інформаційної підтримки клієнтів;
• оперативне вирішення всіх виникаючих питань з клієнтами;
Кращим кандидатам ми готові запропонувати:
• цікаву та динамічну роботу у відомій компанії з брендом-лідером ринку, з можливістю професійного росту;
• гідний рівень оплати праці;
• теплу та дружню атмосферу всередині компанії
Вид зайнятості: дистанційна робота
Технолог з виробництва м`яких меблів
Компанія «EMBAWOOD» — визнаний лідер з виробництва меблів для дому, успішно працює більше 20 років. Надсучасна меблева фабрика, яка працює в Україні з 2010 року, запрошує на роботу Технолога з виробництва м’яких меблів.
Обов'язки та завдання:
Розробляє технологічні процеси і режими виробництва готової продукції, виготовляє взірці та проводить розрахунок нормативів на нові моделі, забезпечуючи відповідність розроблюваних проектів технічним завданням і чинним нормативним документам з проектування, додержання високої якості продукції.
Забезпечує захист розрахунків калькуляцій згідно нормативів випуску продукції для скорочення матеріальних і трудових витрат на її виготовлення.
Встановлює поопераційний маршрут проходження виробів у процесі їх виготовлення і контроль за усіма операціями технологічної послідовності.
Розробляє карти технологічного процесу, маршрутні і матеріальні карти, відомості оснастки та іншу технологічну документацію.
Бере участь у проведенні патентних досліджень і визначенні показників технічного рівня проектованих об'єктів техніки і технології, в розробленні технічних завдань на проектування пристроїв, оснастки і спеціального інструменту, передбачених розробленою технологією, впровадженні технологічних процесів у цехах, виявленні причин браку продукції, підготовці пропозицій щодо його запобігання і ліквідації.
Оформляє зміни в технічній документації у зв'язку з коригуванням технологічних процесів і режимів виробництва, узгоджує їх з підрозділами підприємства.
Бере участь у розробленні технічно-обгрунтованих норм часу (виробітку), розраховує подетальні і поопераційні матеріальні нормативи, норми витрат сировини, матеріалів, інструменту, енергії, економічну ефективність проектованих технологічних процесів.
Вимоги: Знання технічної документації, вміння читати креслення, знання матеріалів, сировини, комплектуючих для виготовлення м'яких меблів. Знання програм: AutoCAD, TOP SOLID, 1 С: Підприємство, пакет Microsoft (Word, Excel)
Досвід роботи на даній посаді на підприємстві із серійним виробництвом від 400 одиниць готової продукції у місяць.
Умови роботи: 5-ти денний робочий тиждень
Тип зайнятості: повна
Додатково: безкоштовний доїзд до роботи зі Львова
Керівник відділу продажу
Компанія «EMBAWOOD» - визнаний лідер з виробництва меблів для дому, успішно працює більше 20 років. Надсучасна меблева фабрика, яка працює в Україні з 2010 року, запрошує на роботу досвідченого, компетентного керівника відділу продажу з досвідом роботи в управлінні продажами в каналі збуту В2В.
Вимоги до співробітника:
• Успішний досвід роботи на аналогічній посаді в управлінні продажами в каналі збуту В2В не менше 3-х років
• Хороші навички ведення переговорів різного рівня і досконалі презентаційні навички
• Аналітичні здібності, стратегічне мислення
• Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, 1С, CRM, Інтернет)
• Виражені лідерські якості, активність, ініціативність, енергійність, вміння працювати в команді.
Основні обов'язки:
• Переговорна компанія і супровід діючих та нових клієнтів
• Розширення каналів продажів: з'ясування потреб партнерів в продукції, яка реалізується компанією, узгодження замовлень з партнерами у відповідність з його потребами і • комерційною політикою компанії, мотивація партнерів на роботу з компанією
• Планування і аналітична робота (складання квартального та річного планів продажу, аналіз статистичних даних продажів і реалізації, участь в підготовці проектів перспективних і річних планів виробництва)
• Організовує роботу по веденні, аналізу та систематизації клієнтської бази
• Контроль за виконанням планів продажу
• Організація та контроль проведення маркетингових заходів
• Ведення документообігу: первинна документація, договори, рахунки, акти звірки, специфікації
• В установлені строки підготовка періодичної звітності про пророблену роботу у програмі CRM
• Організовує та контролює роботу агентів з продажу.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування
Комфортні умови праці
Цікаві задачі
Можливість розвитку та самореалізації
Дружній та веселий колектив
Оплата праці: заробітна плата + бонус за результатами роботи
Умови роботи: 5-ти денний робочий тиждень
Додатково: безкоштовний доїзд до роботи зі Львова